Tuesday, December 28, 2010

ကၽြန္ေတာ္.... ၾကယ္ေတြ ထိုင္ၾကည္.ရအံုးမယ္

ကၽြန္ေတာ္.... ၾကယ္ေတြ ထိုင္ၾကည္.ရအံုးမယ္
ဟိုးမွာ
ျဖတ္နင္းခဲ့တဲ့ အခ်ိန္ေတြ
ၾကြင္းခဲ့တဲ့ စိတ္ဒဏ္ရာ
ရခဲ့တဲ့ ေလာက ဓမၼ ေတြမ်ား
ေနာက္ထပ္ .......
ျပန္
ေတြ႕
ႏိုင္
အံုး
မလား။

ကၽြန္ေတာ္ ၾကယ္ေတြ ထိုင္ၾကည့္ရအံုးမယ္
အထားအသို မွားထားတဲ့ အဓိပၸါယ္ေတြ
ကိုယ္တိုင္ ရုပ္ နာမ္ မကြဲေသးသမွ်
ကံၾကမၼာကပဲ
ပြဲေတာ္ တည္ သြား မ လား။

ၾကယ္ေၾကြ ဆုေတာင္း တဲ့
မေတာင္းတုိင္း ျပည္.ေနတဲ. ဆုေတြ အေၾကာင္း
ျပန္မေျပာခ်င္ေလာက္ေအာင္ကို
မုန္းတယ္။

ကၽြန္ေတာ္ ၾကယ္ေတြ ထိုင္ၾကည္.ရအံုးမယ္

လေရာင္မွာ
ေအးျမ ၾကည့္တယ္။
စိတ္ရဲ. ျပတင္း၀ကို
သပ္သပ္ရပ္ရပ္ပိတ္မထားႏိုင္ေတာ.လည္း
အလင္းေတြ လွ်ံဖိတ္ကုန္တယ္
(ဘ၀ ေပၚ အႏွံအျပား
လြင့္
စင္
ေၾက
ကြဲ
လို႕)
အဲဒီ အလင္းေတြ

ဘာ ပဲ ေျပာ ေျပာ
ကၽြန္ေတာ္တို႕ ၾကယ္ေတြ ထိုင္ၾကည့္ရအံုးမယ္
ၾကယ္ေၾကြေတြ ထိုင္ၾကည့္ရအံုးမယ္
ကၽြန္ေတာ္တို.
...................................
။။။။။။။။။။။

No comments:

Post a Comment